באנר עליון
באנר עליון
באנר עליון

קרית טבעון: ב- 2012 השתמשו יותר בתחבורה ציבורית

קרית טבעון: ב- 2012 השתמשו יותר בתחבורה ציבורית

הציבור נותן אימון בשירות האוטובוסים ביישוב ונמצא כי בשנת 2012 הוכפלה כמות הנוסעים בקווים המקומיים, 9,11 בהשוואה לאשתקד.

גדל משמעותית מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית בטבעון, כך נמסר בפגישה שנערכה השבוע בלשכת ראש המועצה דוד אריאלי ובהשתתפות נציגי  חברת “נתיב אקספרס” (“אומני אקספרס” לשעבר שהתאחדה עם חברת “נתיב אקספרס”) . הממצאים הללו הוצגו בדוח שנתי לשנת 2012 שהגישו נציגי החברה  לידיו של ראש המועצה. הדוח מציג את נתוני השימוש בתחבורה ציבורית בקריה, סיכום לשנת 2012.

על פי הממצאים מתברר כי הציבור בקרית טבעון נותן אימון רב בשירות האוטובוסים ביישוב  ובשנת 2012 עלה באופן מהותי מספר הנוסעים בקווים המקומיים, 9,11

נתיב אקספרס
עליה משמעותית בשימוש בתחבורה ציבורית. צילום: יח”צ

בהשוואה לאשתקד.  אכן עידן חדש בתחבורה הציבורית בטבעון.  אם בשנת 2011, נסעו בממוצע בקו 9 , 16 נוסעים בנסיעה, אזי בשנת 2012, היו על אותו הקו, 21.9 איש ואישה. הנתון על קו פנימי 11 הוא מדהים, מספר הנוסעים בקו זה הוכפלה  ובשנת 2012 נסעו בקו זה 10.9 נוסעים בממוצע לעומת 5.3 נוסעים אשתקד. עליה של יותר מ- 100 אחוזים. עוד נתונים מרשימים: קו 190, וקו 191 עלו מ-1.5 נוסעים בנסיעה (בכל קו) בשנת 2011 ל- 6.7, 5.1 (בהתאמה) בכל נסיעה בשנת 2012. קו 13 עלה מ-2.4 (2011) ל- 5.1 (2012), וקו 75 עלה מ-17.8 (2011), ל- 20 נוסעים ב-2012.

החברה שהתחייבה לשירות משופר, לתוספת קווים והגברת תדירות הנסיעה אכן קיימה הבטחתה. יש לציין כי חברת “נתיב  אקספרס” פועלת בטכנולוגיה חדישה, הכוללת שילוט ברייל בתחנות ומערכת כריזה באוטובוסים. במספר תחנות בקריה אף פועל שילוט אלקטרוני והאוטובוסים הפועלים הם מונגשים לבעלי מוגבלויות.

ראש המועצה, דוד אריאלי: “אני שמח שאנו מצלחים להטמיע בציבור את השימוש בתחבורה ציבורית כמנוף להתמודדות עם נושא אוויר נקי. הגידול המשמעותי במספר הנוסעים הוא מבחינתנו הבעת אימון רבת משמעות של הציבור, בתחבורה הציבורית בקרית טבעון”.

תגובות

תגובות

באנר לפוסט קטן

Related posts

באנר לפוסט גדול
  • Facebook
  • Twitter