באנר עליון
באנר עליון

רמת ישי: האפליקציה בדרך

רמת ישי: האפליקציה בדרך

תושבי רמת ישי יוכלו בקרוב להנות מאפליקציה שתאפשר להם לדווח למועצה על מפגעים ולקבל הודעות לטלפון החכם. חבר המועצה, גיא זקס: “כלי נחוץ אבל מחיר התפעול גבוה מדיי”.

מועצת רמת ישי תחל להפעיל ברוב אפליקציה לשירות התושבים. האפליקציה אמורה לאפשר לתושבים לקבל את כל שירותי 106 דרך הטלפון החכם ומבלי שיצטרכו להמתין למענה אנושי. הבקשות והמידע שיתקבלו מהתושבים יועברו ישירות אל הגורמים הרלבנטיים במועצה. הקמת האפליקציה עלתה למועצה 9,800 ₪ כשכל חודש תשלם המועצה 1,200 ₪ נוספים פלוס מע”מ, עבור תפעולה.

את האפליקציה ניתן כבר עתה להוריד בחינם הן מה- Appstore והן מה- Google play על ידי חיפוש המילים “רמת ישי” אך היא תהפוך לפעילה באופן מלא רק באמצע אפריל. האפליקציה מאפשרת לתושב לצלם מפגעים ולשלוח את התמונה למועצה תוך שהיא מזהה באמצעות ה-GPS את המיקום המדויק ממנו צולם המפגע וכך חוסכת מהתושב את הצורך להסביר למוקדן היכן נמצא המפגע. במקרה שהטלפון אינו מחובר ל-GPS יוכל התושב להקליד את מיקומו בצורה ידנית כשתקלות בנושאי מים וביוב יועברו אוטומטית לטיפולו של תאגיד המים ‘מעיינות העמקים’.

אפליקציה
גיא זקס, קבל על המחיר.

האפליקציה תדווח לתושב מי הגורם המטפל בפנייתו ומתי הטיפול בפנייתו הושלם כשמין הצד השני עובדי המועצה מוגדרים בצורה שונה במערכת והם מקבלים את הדיווחים בשלוש תצורות שונות: הראשונה היא דרך האפליקציה בצורה הדומה לצורה בה מקבלים הודעות WhatsApp, השניה היא למייל ובנוסף גם במסרון. הקריאות מקבלות רמות דחיפות המסומנות בצבעים אדום, כתום וירוק על פי נושא התקלה.

האפליקציה מאפשרת למועצה גם לשלוח הודעות אל התושבים ולא רק לקבל מידע מהם. כך לדוגמה תוכל המועצה להודיע לתושבי רחוב מסוים כי יש הפסקת מים כשכמובן ניתן גם לשלוח הודעות לכלל התושבים.

חבר המועצה, גיא זקס התייחס לעלויות האפליקציה: “חבל שהמליאה לא שותפה בתהליך של בחירת האפליקציה. יש פה אנשים שמבינים בתחום וחבל שלא השתמשנו בידע שלהם. עלות התפעול של האפליקציה נראית לי גבוהה מדיי במיוחד כשיש צרכים ואפשר להפנות את הכסף למקומות טובים יותר”.

ראש המועצה, עפר בן אליעזר: “מה שעומד במוטו מאחורי הדבר הזה, זה השרות שאנחנו כמועצה נותנים לתושבים מההיבט התפעולי והיתרון הוא שמאחורי האפליקציה יש מערכת CRM שנותנת שליטה על תהליכי העבודה של המועצה ולבדוק את שביעות הרצון של התושבים. זה כלי ניהולי ממדרגה ראשונה”

תגובות

תגובות

באנר לפוסט קטן

Related posts

באנר לפוסט גדול
  • Facebook
  • Twitter