באנר עליון
באנר עליון

כביש 66 הוא כביש מפחיד ודורש טיפול .

כביש 66 הוא כביש מפחיד ודורש טיפול .

“כמה הרוגים ופצועים צריך להיות בכביש כה קצר על מנת שהכביש יכנס לתוכנית החומש הקרוב?” זעקה יו”ר הועדה קארין אלהרר לעבר נציגי משרד התחבורה , האוצר ונתיבי ישראל.

ביום שני האחרון 16/1 , נערך דיון מעקב אחרי הטיפול בכביש 66 בוועדה הכנסת לביקורת המדינה בראשות ח”כ קארין אלהרר.

הדיון הוא המשך לוועדה קודמת מ2016 על חוסר הטיפול של משרד התחבורה ונתיבי ישראל בכביש 66.

ראש המועצה איציק חולבסקי ,מהנדס המועצה ברוך שמיר ייצגו את המועצה בדיון וכן יהודה פינסקר מזכיר מושב היוגב שייצג את תושבי יישובי הכביש.

בתחילת הדיון נמסר ממשטרת ישראל, כי בשנתיים האחרונות נהרגו בכביש 8 אנשים ו7 נפצעו קשה.

ח”כ איתן ברושי דרש ממשרד התחבורה “להפסיק לעשות סמינרים ארוכים ,להתחיל לטפל בבעיה ולקבל החלטות”.

ח”כ עיסאווי פרייג׳ שמלווה את המאבק על הכביש מתחילתו הביע כעס גדול על קצב הטיפול של משרד התחבורה בבעיה הכואבת :” ניסינו בכל כוחנו להכניס את הכביש לטיפול. ראש המועצה הגיע להסדר עם שר התחבורה ומאז לא נעשה דבר”

ח”כ עומר בר לב הוסיף:” יש כאן ניצול ציני של סטטיסטיקה, לא רואים את התמונה הכוללת”.

ח”כ שלי יחימוביץ סיפרה על החוויה האישית שלה מכביש 66: “אני נסעתי בכביש בליווי ראש המועצה, זה כביש מפחיד! מדובר באנשים שמהמרים על חייהם באור ובמיוחד בשעות החושך”

איציק חולבסקי ראש המועצה: ” בכביש דמים המסכן את הנוסעים  וכל יציאה היא בבחינת רולטה רוסית ,  כביש המונע התפתחות היישובים לאורכו, אני דורש משר התחבורה לממש את ההסכמות מפגישתנו  בספטמבר 2016  ”

הועדה קבעה :

1. לדרוש ממשרד התחבורה לממש בזמן  הקרוב את סיכום שר התחבורה עם ראש המועצה, ולבצע  שדרוג הכניסות והיציאות ליישובים לאורך כביש 66 כולל הסדרת התאורה.

2. בחודש מרץ הועדה תתכנס לישיבת מעקב  נוספת, לישיבה זו יוזמן שר התחבורה ח”כ ישראל כץ  .

צילום: דוברות מגידו .

 

 

 

תגובות

תגובות

באנר לפוסט קטן

Related posts

באנר לפוסט גדול
  • Facebook
  • Twitter