באנר עליון
באנר עליון

יקנעם: תוגדל קרית החינוך

יקנעם: תוגדל קרית החינוך

משרד החינוך יאשר פרוגרמה להגדלת קריית החינוך שבשכונת ‘שער הגיא’ ל-42 כיתות במקום 18 אשר נבנו עד היום. אלפסי: “אני שמח שבמשרד החינוך הבינו את הצורך בהגדלת קריית החינוך”

ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, ומנהלת מינהל ההנדסה בעירייה, אורנה יחזקאל, נפגשו במשרד החינוך בירושלים עם מנהל מינהל הפיתוח במשרד, תמיר בן משה ועם צוות משרדו, ודנו עימם בהגדלת קריית החינוך החדשה שנבנית בשכונת ‘שער הגיא’, ובבניית ארבעה גני ילדים חדשים בשכונה. במהלך הפגישה ציין ראש העיר שכמו תמיד, הוא חושב לטווח הרחוק, ועל בסיס החשיבה הזו יש להגדיל את מספר הכיתות בקריית החינוך  החדשה ל-42 כיתות לעומת שמונה עשרה בלבד שבנייתן הסתיימה בימים אלו. ראש העיר הסביר שכבר כיום, טרם השלמת הבנייה בשכונה הירוקה החדשה, יש ארבע עשרה כיתות מלאות בשכבות ז’ – ח’, ותוך ארבע שנים עם אכלוסה המלא של השכונה מספר הכיתות לא יספיקו על מנת להכיל את כל התלמידים, ולכן לא יהיה מנוס מהוספת כיתות נוספות. בנוסף לכך דן הצוות כולו בבניית ארבעה גני ילדים חדשים בשכונה.

יקנעם
סימון אלפסי, קרית החינוך תגדל. צילום: רונן צומר.

מנהל מינהל הפיתוח במשרד החינוך השתכנע מדבריו של ראש העיר ובחודש הקרוב צפוי משרד החינוך לשלוח לעיריית יקנעם פרוגראמה להתחלת תכנון העבודות להשלמת הבנייה בקריית החינוך ולבניית ארבעה גני ילדים. הגדלת קריית החינוך ובניית גני הילדים ייעשו במספר שלבים.

נושא הגדלת קריית החינוך ידוע למשרד החינוך מראש העיר וכבר נערכו מספר פגישות בעניין בהתאם לבקשתו של ראש העיר. אלפסי שמייחס חשיבות רבה להגדלת התיכון, הן בשל העובדה שמספר הכיתות הנוכחי לא ייתן מענה עתידי לכלל התלמידים, והן מאחר שהגדלת כמות הכיתות תאפשר בין היתר גם לקבל תקציב לבניית ספרייה ואודיטוריום במקום, כמו גם מוסדות חינוך נוספים.

ראש העיר, סימון אלפסי: “אני שמח שבמשרד החינוך הבינו את הצורך בהגדלת קריית החינוך החדשה בשכונת ‘שער הגיא’. נפגשתי מספר פעמים עם מנהל מינהל הפיתוח במשרד והסברתי לו שאני עובד במדיניות הרואה לטווח הארוך,  ושביקנעם תושבים נכנסים לגור בשכונות לאחר שהושלמה עבודת בניית המוסדות שמעניקים להם שירותים, כך שהם נהנים משירותים מלאים כבר מיומם הראשון בשכונה”.

 

תגובות

תגובות

באנר לפוסט קטן

Related posts

באנר לפוסט גדול
  • Facebook
  • Twitter