באנר עליון
באנר עליון

סופרבוס יקנעם: התחייבה להרחיב את הקו לתחנת הרכבת בבנימינה

סופרבוס יקנעם: התחייבה להרחיב את הקו לתחנת הרכבת בבנימינה

חברת ‘סופרבוס’ זכתה במכרז להפעלת קווי האוטובוסים ביקנעם והתחייבה להתקנת עמדות אלקטרוניות ולהרחבת הקו לתחנת הרכבת בבנימינה.

בשורה לתושבי יקנעם: אחרי תלונות רבות של תושבים על התחבורה הציבורית בעיר זכתה השבוע חברת ‘סופרבוס’ במכרז של משרד התחבורה להפעלת התחבורה הציבורית ביקנעם ועתה יש לחכות ולראות אם השירות לתושבים ישתפר. החברה צפויה להתחיל לפעול ביישוב החל מ- 19.12.2014.

סופרבוס
אלפסי בפגישה עם מנהלי סופרבוס. צילום: דוברות עיריית יקנעם.

בפגישת היכרות של מנהלי החברה עם ראש העיר סימון אלפסי, אשר כללה גם את מנכ”ל החברה אייל ווקס, סמנכ”ל התפעול דוד אוחנה ומנהלים נוספים, בירך ראש העיר את מנהלי החברה וסקר בפניהם את העיר. במהלך דבריו הדגיש אלפסי בפני מנהלי החברה שלכולנו יש מטרה משותפת והיא שהתושב יקבל שירות מצוין וציין שלתושבי העיר היו תלונות רבות כלפי החברה הקודמת. בהקשר לכך הדגיש ראש העיר את החשיבות הרבה שהוא מייחס לנושא זה, ואמר שלא יתפשר על פחות משירות מצוין. בנוסף לכך ציין ראש העיר שחשוב להגביר את תדירות האוטובוסים הפנימיים למרכז ביג ולפארקי התעשייה, והוסיף שיש לפעול להרחבת הפעילות בקווים, כולל לתחנת הרכבת בבנימינה. יצוין כי כאן כבר הוחלט להיענות לבקשתו של ראש העיר  ותדירות האוטובוסים מיקנעם לתחנת הרכבת בבנימינה הוגדלה, ואלו ייצאו ישירות מיקנעם ולא כתחנת ביניים מעפולה כפי שהיה עד כה. ראש העיר ביקש לשים דגש על הסעות תלמידים, ופנה לנציג משרד התחבורה בבקשה לסייע בקווים למכללת עמק יזרעאל, מכללת אורנים, לאוניברסיטת חיפה ולטכניון. מנכ”ל החברה, אייל ווקס אמר שהחברה בראשה הוא עומד הוקמה בשנת 2000 והיא מגיעה ל- 12 שנים ומייחסת חשיבות רבה לפעילותה ביקנעם. ווקס ציין שברשות החברה כ- 300 אוטובוסים ו- 80 מתוכם ישרתו את יקנעם וסביבתה. המנכ”ל הדגיש שבחברה התחייבו לעמדות מידע אלקטרוניים והם יפעלו להתקנת עמדות לטעינת כרטיסים, ולקיצור זמני הנסיעה של האוטובוסים. ווקס ציין שמשרדי החברה יהיו בקניון G.  סמנכ”ל התפעול של החברה דוד אוחנה ציין בהקשר לתלונות שהעלה ראש העיר כלפי החברה הקודמת, שבחברתו מבצעים תהליך קליטה ארוך וקפדני של נהגים, וכל נושא מתן השירות חשוב להם מאוד.

ראש העיר, סימון אלפסי: “הדגשתי בפני מנכ”ל החברה את החשיבות שבהענקת שירות מצוין לתושבי העיר. לצערי הרב היו לא מעט תלונות על החברה הקודמת, וכולי תקווה שהכל יסתדר. התרשמתי ממנהלי החברה ומהסטנדרטים הגבוהים שהחברה מעניקה לציבור נוסעיה, ואני מאמין שתושבי יקנעם ייהנו מפעילותה בעיר ומחוצה לה. אנחנו כמובן נעקוב מקרוב ונסייע בכל מה שצריך”.

תגובות

תגובות

באנר לפוסט קטן

Related posts

באנר לפוסט גדול
  • Facebook
  • Twitter