באנר עליון
באנר עליון
באנר עליון

חברת ESET: אנשים מודאגים יותר מפגיעה בפרטיות שלהם ברשתות החברתיות

חברת ESET: אנשים מודאגים יותר מפגיעה בפרטיות שלהם ברשתות החברתיות

סקר בקרב גולשי המדיה החברתית חושף – קרוב לשלושה מתוך עשרה חשבונות מדיה חברתית נפרצו. ומה עם החשבון שלכם?

dreamstime_xs_19372008סקר שערכה חברת האבטחה ESET חושף שארבעה מתוך חמישה משתמשים שינוי את הגדרות הפרטיות של חשבונות המדיה החברתית שלהם, ורובם עשו זאת בחצי השנה האחרונה. בנוסף חושף הסקר שבניגוד לדעה הרווחת, גולשים צעירים כן מודאגים מפגיעה פוטנציאלית בפרטיות שלהם ברשת.

הסקר מצא שאנשים מעל גיל 45 בודקים פחות את הגדרות הפרטיות של חשבונות המדיה החברתית שלהם, ו- 26% מהם אף השיבו שהם שמעולם לא שינו את הגדרות ברירת המחדל שאיתם פתחו את החשבון. לעומתם, רק 11% מקבוצת הגיל של 18 עד 44 השיבו שמעולם לא שינו את ההגדרות. למרות זאת, יותר מ 50% מכלל המשיבים אמרו שהם מעולם לא קראו את מדיניות הפרטיות של חשבונות המדיה החברתית שלהם.

עוד חושף הסקר ש 28% מהמשתמשים טענו שאחד או יותר מהחשבונות שלהם נפרצו. יותר מ 50% מאותם אנשים טענו שהפריצה התרחשה במהלך 2013. בנוסף, 91% מהמשיבים דיווחו שהם קיבלו לתיבת ההודעות שלהם לפחות הודעה חשודה אחת מתחילת השנה, ולפחות אחד מתוך חמישה משתמשים נתקל בווירוסים או בקישורים לווירוסים במהלך הגלישה ברשתות החברתיות.

“בהחלט ניתן לראות שינוי במגמה, לפחות בכל הקשור למודעות הגולשים לנושא האבטחה ברשתות החברתיות”. אומר רונן מואס, מנכ”ל ESET ישראל. “הגולשים מודעים יותר לעובדה שניתן לנצל את המידע שהם חושפים ברשתות החברתיות לרעה, בין אם בהונאות סייבר או על ידי מפרסמים, והם נזהרים יותר עם מה שהם מעלים לרשת”. מוסיף מואס.

אודות ESET

חברת ESET הינה ספקית בינלאומית של תוכנת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security לארגונים בגדלים שונים וצרכנים פרטיים. החברה מיוצגת ברחבי העולם כולו ביותר מ-180 מדינות וסניפיה המרכזיים ממוקמים היום באנגליה, ארגנטינה, סלובקיה וכמובן ארצות הברית. בישראל, מיוצגת ESET באופן בלעדי על ידי חברת קומסקיור, המפעילה בארץ מרכז פתרונות ותמיכה טכניים בשפה העברית.

תגובות

תגובות

באנר לפוסט קטן

Related posts

באנר לפוסט גדול
  • Facebook
  • Twitter